SEM

Przemyślane strategie digital
SEM (ang. Search Engine Marketing – marketing w wyszukiwarkach) to grupa działań promocyjnych, których celem jest polepszenie widoczności danego serwisu internetowego w wyszukiwarkach internetowych.

SEM

SEM, czyli marketing w wyszukiwarkach, to ogół działań promocyjnych, których celem jest podniesienie pozycji serwisu internetowego w wynikach wyszukiwania np. w wyszukiwarce Google. Pod uwagę bierze się działania naturalne jak i płatne.

W naszych działaniach łączymy naturalne pozycjonowanie oraz optymalizację serwisów internetowych z płatnymi linkami lub reklamami zamieszczanymi w kluczowych dla działań naszych Klientów miejscach w sieci Internet.

Pozycjonowanie i optymalizacja jest procesem ciągłym i długotrwałym zmierzającym do znacznego podniesienia pozycji strony internetowej w rankingach wyszukiwarek np. w Google.

Na pozycjonowanie serwisów internetowych składa się szereg działań, które można podzielić wg klucza:

  • SEO - (ang. Search Engine Optimization), na które składają się działania zmierzające do optymalizacji treści, kodu oraz struktury serwisu lub sklepu internetowego;
  • Link building czyli budowanie wartościowych linków udostępnianych przez lojalnych odbiorców witryny internetowej;
  • Content marketing czyli budowanie optymalnej, interesującej treści w witrynach internetowych;
  • Szeroko pojętą analitykę internetową

Naszym Klientom oferujemy również rekomendowanie oraz prowadzenie płatnych kampanii oraz reklam np. w wyszukiwarkach internetowych, portalach, wortalach blogach tematycznych.

Profabrica
Przekonaliśmy Ciebie? Zapraszamy do kontaktu z nami.