FB TW IG
Tendencja rozwojowa sprzedaży w sklepie internetowym

Pozycjonowanie
sklepów internetowych

Działania zmierzające do zwiększenia
sprzedaży w sklepach internetowych.

Pozycjonowanie e-commerce

Pozycjonowanie sklepów internetowych jest jedną z najskuteczniejszych metod promujących sklep internetowy w wyszukiwarce Google.

Wysokie pozycje na odpowiednio dobrane słowa kluczowe to przede wszystkim zdecydowanie większy ruch potencjalnych klientów w e-sklepie.

To z kolei w połączeniu z nowoczesnymi metodami sprzedażowymi powoduje znaczny wzrost poziomu sprzedaży.

Zakres pozycjonowania sklepów internetowych:

  • Analiza słów kluczowych

    Działania polegają na odpowiednim doborze słów kluczowych na podstawie asortymentu sklepu oraz wyszukiwań klientów z grup docelowych.

  • Optymalizacja sklepu internetowego

    Pełna optymalizacja sklepu internetowego zgodna z obowiązującymi trendami i wytycznymi. Działania obejmują: zmodyfikowanie grafik, kodu i treści tak, by spełniały wytyczne audytu SEO.

  • Link Building

    Zdobywanie pełnowartościowych linków przychodzących, które mają przełożenie na wzrost pozycji sklepu.

  • Rozwój treści

    Uzupełnienie braków w opisach kategorii i produktów, a także stałe powiększanie zasobów treści witryny w postaci poradników, zestawień różnych informacji czy analiz.

Pozycjonowanie e-commerce
Statystki promocji e-sklepów

Skutecznie promujemy e-sklepy!

Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.

Efekty pozycjonowania sklepu internetowego

  • poprawa indeksacji i widoczności strony w wyszukiwarce Google

  • widoczność docelowych stron sklepu na zapytania potencjalnych klientów w Goole

  • wysokiej jakości ruch z wyszukiwarki przekierowany na strony sklepu internetowego

  • dotarcie do konkretnej grupy docelowej odbiorców oferty sklepu internetowego

  • wzrost rozpoznawalności marki

  • zwiększona konwersja - zwiększona sprzedaż

  • relatywnie niskie koszty pozyskania leadów

Pozycjonowanie to dobry wybór zarówno dla firm, które mają szeroki asortyment i chcą zwiększyć swoją sprzedaż w Internecie.

Wzrost pozycji sklepu internetowego