FB TW IG

Testy User Experience, Usability

Mniej opuszczonych koszyków, wyższe przychody, zadowoleni, lojalni klienci.

User experience

Projektowanie user experience w e-commerce to projektowanie sklepów internetowych oraz systemów wspomagania handlu internetowego ze szczególnym zwróceniem uwagi na to, aby interakcja z nimi dostarczała użytkownikom pozytywnych doświadczeń.

Sklep internetowy powinien m. in. dla użytkownika prezentować się w atrakcyjny sposób, być funkcjonalny, ergonomiczny i użyteczny. Powinien zawierać możliwie dużą ilość informacji na temat sprzedawanych produktów, płatnościach, możliwych formach dostawy towaru, a korzystanie z niego powinno sprawiać przyjemność i dawać satysfakcję.

W sklepach internetowych przeprowadzamy badania user experience mające za zadanie sprawdzenie działania sklepu pod względem funkcjonalności, designu, przejrzystości i intuicyjności oraz szaty graficznej projektu. Wynikiem badania UX są rekomendacje usprawniające koncept lub pozwalające na optymalizację już dostępnej usługi/produktu. W ramach badania uzyskiwane są bardzo istotne informacje na temat zachowań oraz potrzeb klientów.

User Experience (UX)
Analiza użyteczności

Analiza użyteczności

Analizujemy sklepy internetowe pod względem użyteczności wskazując miejsca, które utrudniają robienie zakupów w procesie zakupowym, a w skrajnych wypadkach skutkują porzuceniem koszyka.

Badamy sklepy internetowe pod kątem poszukiwania, porównywania i zamawiania produktów. Wykonamy analizę przepływu użytkowników, kompletności opomiarowania, a następnie sprawdzimy całą ścieżkę zakupową pod kątem kryteriów użyteczności.

Realizujemy audyty dla sklepów B2B oraz B2C Analiza każdorazowo kończy się sporządzeniem raportu oraz planów naprawczych.

Badania UX skierowane są również do twórców sklepów internetowych wspomagając proces tworzenia aplikacji.